Chceme rozšířit naše školní stravování k dalším dětem v Etiopii, kde vážný nedostatek potravin hrozí přerůst v hladomor.

Udělejte si to jako doma!

Právě procházíte českým webem, ale naše rodina sahá přes celý svět.

Abyste se ujistili, že podporujete místní organizaci Mary's Meals, vyberte prosím svou zemi ze seznamu níže.

Pokud svou zemi nemůžete vidět, nebojte se! Můžete použít naše mezinárodní stránky.

Hledáme posilu: Office manažer/ka (Brno)

Mary’s Meals Česká republika, hledáme posilu

Hledáme posilu: Office manažer/ka (Brno)

Hledáme posilu na (6)-8 hodinový pracovní úvazek do naší kanceláře v Brně na Lesné

Mary’s Meals je mezinárodní charitativní hnutí, které realizuje programy školního stravování v nejchudších zemích světa. Česká pobočka byla založena v roce 2018. 

Hledáme člověka, pro kterého bude tato práce zároveň i posláním. Jestliže toužíte dělat něco, co má doopravdy smysl, nabízíme Vám pozici na (6)-8 hodinový pracovní úvazek v naší kanceláři v Brně na Lesné.

 

Hledáme posilu do našeho týmu: Office manažer/ka

Budete zodpovědný/á za

  • Organizačně-administrativní plnění úkolů podle zadání výkonného ředitele české pobočky

  • Uvádění návštěv, správu kuchyňky, podávání občerstvení návštěvám

  • Správu sdíleného informačního emailu a kancelářského telefonu

  • Správu objednávek a komunikaci s dodavateli propagačních materiálů

  • Správu kalendáře akcí na webu www.marysmeals.cz

  • Evidenci majetku a skladu propagačních materiálů včetně spolupráce na jejich distribuci podporovatelům

  • Správu poštovních zásilek

  • Spolupráci a komunikaci s provozovatelem našeho charitativního eshopu (Day Spa)

  • Přípravu podkladů pro účetní a mzdovou účetní včetně spolupráce na personální agendě

  • Organizaci firemních teambuildingových akcí

  • Správu kanceláře včetně objednávání kancelářských potřeb, dozor nad úklidem a čistotou sdílených prostor

  • Fyzickou správu dokumentů a smluv

  • Optimalizaci a spolupráci na rozvoji interních administrativních procesů a pracovních postupů celého týmu

  • Správu dokumentů a jejich řízení v digitálním prostředí SharePoint, Workspace, Planner

  • Správu kontaktů v CRM a dílčí zastupitelnost v oblasti komunikace s dárci 

  • Pořizování zápisů z porad

  • Komunikaci a potřebnou spolupráci s Mary´s Meals International ve Skotsku

  • Dle vlastní iniciativy či potřeb za spolupráci na projektech s ostatními členy týmu

 

 Co od Vás očekáváme a jaké klíčové kompetence byste měl/a mít

  • Minimálně středoškolské vzdělání 

  • Alespoň 10 let zkušeností na podobné pozici (pozice není vhodná pro absolventy)

  • Vynikající komunikační a organizační schopnosti

  • Vůdčí a rozhodovací schopnosti

  • Příjemné vystupování a týmového ducha

  • Smysl pro pořádek ve věcech, schopnost nadhledu

  • Iniciativní a proaktivní přístup

  • Angličtinu minimálně na úrovni B1

  • Řidičský průkaz sk. B – aktivní řidič nutností

  • Dobrou znalost práce na počítači v prostředí MS Office 365 (Planner, Teams, Powerpoint, Excel) a Google Workspace, případně dobrý potenciál k úspěšnému zaučení a používání těchto platforem

  • Morální bezúhonnost

  • Sociální cítění a smysl pro práci na charitativním projektu

  • Upřednostníme práci na plný úvazek, ale není nezbytnou podmínkou pro nejlepšího kandidáta

  • Ochotu pracovat 4 dny v týdnu v kanceláři, po zaučení možný 1 den v týdnu práce z domu (home office)

  • Ochotu nárazově pracovat i o víkendu s možností náhradního volna (kvůli velkým víkendovým akcím, kterých se účastníme)

 

Nabízíme:

  • Práci na smysluplném projektu

  • Možnost profesního rozvoje

  • Bonusy k měsíční mzdě

  • Stravenky

  • Příspěvek na telefon

  • Pružnou pracovní dobu

  • Zkrácenou pracovní dobu v pátek

  • 4 týdny dovolené při nástupu, 5 týdnů po 5 letech práce

  • Možnost využívání firemního auta k soukromým účelům

  • Nápoje a drobné občerstvení v kuchyňce

  • Velmi zajímavou a pestrou práci 

  • Příležitost podílet se na rozvoji jména Mary´s Meals v České republice

  • Přátelský kolektiv, hezkou sdílenou kancelář 

 

Nástup ihned.

Životopis s fotografií zasílejte prosím na adresu karel.pogstefl@marysmeals.org

Kontaktní osoba Karel Pogštefl, tel. 602 142 743. Těšíme se na Vás.